15
Mar
10

Here’s a video about AH that I found on Youtube…


































10 Responses to “Here’s a video about AH that I found on Youtube…”


  1. 1 Keno
    March 15, 2010 at 18:18

    Wat is er nu zo opmerkelijk? Ik zou geen enkele supermarkt of winkel weten die dit niet doet. Vaak nog erger. Alle bedrijven werken zo, en terecht! Ben je het er niet mee eens, ga je toch naar een andere winkel? Every body happy.

  2. 2 Domi
    March 15, 2010 at 20:39

    Ha Ha Ha, wat een trieste site is dit zeg. Wat een teksten. Je moet wel heel erg gefrustreerd zijn en tijd teveel, wanneer je zoveel onzin uit je mouw schut. Wanneer je zo’n hekel hebt aan Albert Heijn, ga dan naar een andere supermarkt, maar maak er geen site over, kost alleen maar meer energie van je!

  3. 3 Joy
    March 15, 2010 at 22:32

    Wanneer in een posting de eurocent wordt genoemd, haak ik af.
    Ik vindt eurocent zo knullig, kan me niet herinneren dat we vroeger over guldencent spraken.
    Dus bericht is van nul waarde.

  4. March 16, 2010 at 07:24

    albert heijn prijst wel zijn brood af ongeveer 1 tot 2 uur voor sluitingstijd.

  5. 5 Wilko
    March 16, 2010 at 08:49

    Wat is het probleem? Alle hierboven beschreven zaken doet elke supermarkt, er zitten echter ook een hoop onwaarheden tussen.

  6. 6 Iris
    March 16, 2010 at 09:16

    Ja, bang voor concurrentie met de Jumbo, dat mag toch. Als men zo op AH loopt te zeiken, hoe denkt men dan in hemelsnaam dat Jumbo zo goedkoop blijft? Ik ken zat mensen die daar hebben gewerkt en in tegenstelling tot vrienden van mij die bij de AH werken of andere supermarkten in de omgeving zijn zij echt vele malen slechter af. Niet dat ik bij de AH werk of iets dergelijks, ik moet er niet aan denken. Ik ben een gewone klant.

    Ik snap dit hele punt niet zo… De AH’s in Groningen waar ik boodschappen doe zijn allemaal prima, nooit problemen mee gehad. De reden dat ik er boodschappen doe is omdat ik altijd problemen en frustraties over zaken met andere supermarkten had en het daar te duur vond. De enige keer dat ik een probleem met een AH had was toen ik in een AH to go op Amsterdam Centraal een over datum droog sandwich broodje kocht en een over datum drankje en daar in de trein pas achter kwam. Als dit een algemeen probleem is in de randstad snap ik de frustratie, maar bij deze, dat ligt dus absoluut niet aan AH… Alles is hier goed vers, meestal wel leverbaar en ook gewoon redelijk geprijst en mijn vrienden die werken bij de AH zijn voor een supermarktbaan ook wel goed tevreden.

  7. 7 bentley
    March 16, 2010 at 12:19

    wat een onzin zeg, zoals andere al zeiden : dit doet elke supermarkt. En als je twee seconden in een supermarkt had gewerkt dan had je wel anders gekeken. Die zeikende klanten altijd, misselijk wordt ik ervan

  8. 8 Des
    March 16, 2010 at 21:21

    Wat is er in vredesnaam mis met Euroshopper?

  9. 9 Hansje
    October 13, 2010 at 19:19

    vandaag cup a soup in de bonus aanbieding gekocht.
    voer al sinds lange tijd mijn boodschappen in op mijn overzicht in excel.
    kom ik erachter dat de cup a soup voorheen bij appie 0,65 was en nu inneens een paar weken later 0,95 cent
    krijg ik wel .48 cent korting met bonus, voor 2 pakjes
    kom ik uiteindelijk uit op 1,42
    met andere worden
    in de bonus ben ik 12 cent duurder uit.

    belachelijk!
    als de bonus er al af gaat!
    vaak kom ik er thuis achter dat dit niet is gebeurd.
    omdat het iedere keer om een paar centen/ kwartjes, dubbeltjes gaat, en ik de bon, altijd weer kwijtraak ga ik hier nooit mee terug.
    m.a.w.
    sjoemelen
    sjoemelen
    sjoemelen
    sjoemelen
    bleeeeeeeh@HHHHHHHHHHHHHHH
    albert Heijn!

  10. 10 harold
    November 2, 2010 at 13:41

    hahaha dit is echt zielig man.

    Er zijn ook echt wel supers van c1000,aldi,lidl en super de boer die zo’n rotzooi zijn.
    Net zoals dat er ook goede supermarkten van ah,aldi,lidl en super de boer zijn.

    Misschien dat je al die tijd die je hier ingestoken hebt beter had kunnen gebruiken om op zoek te gaan naar een super markt die wel goed is!!


Leave a Reply

