15
Mar
10

I’ve reached my goal, but what now??

I came across an article on a site that refers to this blog. On the site it came across that  AH HQ has seen this blog and read about their consumers’ true frustrations. BUT not so surprising they won’t do anything about it. AH will not have anything to do with “weird” people on the Internet who drags their brand into territories that they don’t agree with… SO who is right?

Here’s the take out from the article and AH comments:

Onbegonnen werk

Albert Heijn zelf zegt bij monde van woordvoerder Els van Dijk op de hoogte te zijn van het bestaan van de blog. ‘Op internet geven mensen hun mening over merken. Dat kan positief of negatief uitvallen. Wij hebben natuurlijk het liefst dat mensen ons merk omarmen, maar er zijn natuurlijk ook mensen die minder zijn gesteld op Albert Heijn of die dingen zien die niet kloppen. We gaan niets tegen deze weblog ondernemen, dat is onbegonnen werk’, aldus de woordvoerder.


44 Responses to “I’ve reached my goal, but what now??”


  1. 1 DeBuurman
    March 15, 2010 at 18:07

    Ik geef AH groot gelijk dit te negeren. absoluut niet interessant genoeg. Beetje dedain is op zijn plaats.

  2. 2 petra
    March 15, 2010 at 18:28

    En als AH er wél iets aan zouden doen zou iedereen op z’n achterste benen staan en het over ‘censuur’ en ‘Chinese praktijken’ hebben. Kijk naar de kwestie Nico Dijkshoorn via T-Mobile; hij werd nota bene opgebeld nadat hij zich kritisch over het bedrijf had uitgelaten. Op zo’n manier laat een bedrijf zich gigantisch kennen en ik geef AH groot gelijk dat ze niet die kant op willen gaan. Kritisch zijn is prima, maar verwacht niet dat je direct de wereld kunt veranderen.

  3. 3 de buurmeisje
    March 15, 2010 at 18:36

    Finally a blog hich says what most people think about AH: always the same products, often stale food, no way to find other shops because AH is taking over all of them.
    DeBuurman had het zeker naar zijn zin gehad onder de communisme in Oost-europa, zo te zien.

  4. 4 tante Poes
    March 15, 2010 at 18:53

    Ga nooit naar winkels die ik haat.
    Bezoek eens de Aldi,Liddle,C1000,Jumbo,Super de Boer of voor mijn part Deen.
    Dat lijkt mijn beter voor je hart en bloeddruk.

  5. 5 Basch
    March 15, 2010 at 18:53

    Is er iemand die mij kan vertellen waarom deze website over een Nederlandse winkelketen, bedoeld voor Nederlandse mensen, in het Engels is geschreven?

    okebedanktdag

  6. 6 Foo
    March 15, 2010 at 19:47

    Wat triest dit hahaha…

  7. 7 Pascal
    March 15, 2010 at 19:48

    Denk niet dat AH alleen ruk-service geeft.
    Hier in mijn woonomgeving liggen 2 supermarkten, een Plusmarkt en een Jan Linders.

    Laat me je vertellen dat ik een ABSOLUTE hekel heb aan de Plusmarkt.
    Ze pogen reeds bij binnenkomst hun klanten te bedwelmen met de geur van vers afgebakken brood.
    Da afbakken in een vuile oven echter geeft continu meer een geur van verbrand brood dan van lekker vers brood.
    Die misselijk makende brandlucht hangt door de hele winkel.
    Verder ligt er in die plus een postkantoor….
    Helemaal achterin de winkel, waardoor eenieder met een poststuk steeds door de hele winkel moet zeulen en bij vertrek men zich langs een rij wachtenden moet persen bij de kassa’s… grrr.
    Verder zijn de prijzen van Plus asociaal hoog, je krijgt gewoon een derde minder boodschappen voor je geld dan elders.
    Hun huismerkproducten zijn gewoonweg NIET te vreten.
    De vleeswaren zijn extreem slecht, Laatst “gedwongen” daar gehakt te kopen voor mijn spaghetti. Tijdens het bakken werd ik gewoon misselijk van de geur.
    Het zou rundergehakt zijn, maar het stonk naar puur varkensvlees, een beerlucht.
    Heb het weggepleurd.
    Bij de ingang van die supermarkt is er een windscherm geplaatst.
    Dat scherm is gemaakt van r.v.s. plaatstaal.
    Tijdens het naar buiten lopen kwam ik met mijn hand tegen die plaat welke vlijmscherp was.
    Gevolg: lap vel geamputeerd en een flink bloedbad.
    De bedrijfsleider euh lijder er op aangesproken en hij zou het meteen oppakken.
    Maanden later is er nog steeds niets aan gedaan!
    Ook niet na tussentijds nog zeker 3 keer meldingen van mij.
    De persoon in kwestie doet alsof hij idioot is en zich mij niet eens kan herinneren, dit terwijl ie zelf keukenrol en pleisters is gaan halen voor me…
    De omgeving van die winkel is ook altijd een tyfuszooitje, personeel voelt zich absoluut niet geroepen de rommel op te ruimen welke rond de winkel slingert.
    Op e-mails van buurtbewoners om op te ruimen reageren ze helemaal niet.
    De winkel wordt extreem vroeg bevoorraad, reeds 4, soms 3 uur ‘s nachts.
    De hele buurt mag dan wakker liggen vanwege het manoeuvreer met vrachtwagens, gerol met trolley’s, slaan met deuren etc.
    Het is echt een hufteroord voor de omgeving.

    Dan de andere optie, de Jan Linders.

    Echt alle klachten die ik op AH van toepassing zie zie ik ook terug in mijn JL.
    Lege schappen.
    Nooit brood na 12h.
    Kinderarbeid voor het vullen van rekken.
    Personeel weet niets.
    Bedrijfsleiders wisselen om de week.
    Groente is er vreselijk.
    Assortiment wijzigt steeds waardoor lang en vaak vergeefs zoeken.
    Personeel liegt je glashard voor over wat je ook vraagt.
    Producten zijn soms maanden uitverkocht.
    B-merken zijn ook extreem niet te pruimen.
    Wachttijden kassa’s altijd lang.
    Vaak producten over datum.
    Niets wordt weggegooid…
    Het is er steenkoud ‘s winters.
    De koffiebar wordt NIET bijgehouden.
    Je mag er NIET naar de plee, ook al schijt je daardoor in je broek.
    Het sterft er van de tokkies.
    Winkel staat altijd vol met karren vracht, lege stapels dozen, karretjes met plastic, dozen producten op de grond.
    Muziek is altijd vreselijk om aan te moeten horen.

    Kortom, ik HAAT winkelen in supermarkten.
    Ze zijn altijd en overal hetzelfde, puur ellende.

    Zum Kotzen.

    Een al jaren gefrustreerde supermarktbezoeker.

    • 8 Zsnipe
      March 18, 2010 at 11:36

      Je mag we eens naar de oogarts Pascal.
      Ten eerste ondat je het verschil tussen runeder- en varkens-gehakt niet kan zien en
      ten tweede omdat je met je domme hoofd daarna ook nog eens tegen een windscherm oploopt!

  8. 9 Kialna
    March 15, 2010 at 20:41

    De AH hier in Breda, en de AH in Eindhoven waar ik meestal kom, is prima. Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Alles netjes bevoorraad, enorm veel keuze, alles schoon, regelmatig schoonmakers, en de producten zijn in orde.

    Heb ik nou gewoon geluk, of jullie allemaal pech?

  9. March 15, 2010 at 21:15

    Serieus, Wat heb jij een klote AH.
    Kom maar eens naar die in Culemborg, want alles wat op jou oh zo geweldige blog staat, is grotendeels pure onzin en op het toppunt van drukte genomen!

  10. 11 Patrick
    March 15, 2010 at 21:29

    Dit is wel een hele trieste blog. Waarom?

    1) Engelstalig. Waarom?
    2) Er wordt 1 keten uitgelicht, maar de verhalen die ik hier lees over AH, heb ik al zo vaak gehoord (bijv. zgn. naar het magazijn lopen om voorraad te checken of iets na te vragen)
    3) Als AH je tegenstaat, en dat is je goed recht, dan ga je daar dus gewoon niet meer winkelen. Hoe moeilijk is het?

    Ik kan vast nog wel meer argumenten bedenken, maar ik vind het zonde om nog langer op deze site te vertoeven.

  11. 12 danihi
    March 16, 2010 at 02:10

    Bij ons in Den Haag zijn alle c1000 supermarkten inmiddels veranderd in AH’s. HEERLIJK.
    Wat een schijtwinkels waren die c1000’s. Daar was het pas echt smerig altijd, waren de groenten altijd verlept en het vlees niet te hachelen. Hier heeft de ah het gewonnen, simpelweg omdat ze beter waren dan de concurrentie.

    Het enige alternatief zijn nu de kleine turkjes met hun winkels vol afgekeurd fruit en duitse pringles.

    Kort: ah is geen fijne winkel, maar er is geen enkele andere keten beter. In de foto’s op deze blog herken ik de drie ah’s hier bij mij in de buurt niet.

    Het brood probleem kunt u oplossen door naar een echte bakker te gaan; of beter: de natuurwinkel.

  12. 13 Francois
    March 16, 2010 at 02:12

    Mijn god.
    Als het doel bereikt is dan vraag ik me af wat het doel had moeten zijn.
    De uren die gestoken moeten zijn in deze blog wegen minder zwaar dan de tijd die de AH überhaupt gaat steken in het lezen. De media erkenning is ook minimaal behalve Geenstijl, ook verliezen dus.
    Dat de AH niet aan jouw eisen voldoet is ontzettend jammer maar geen argument om te zeuren, een andere supermarkt zoeken is de oplossing. Als dit niet lukt zou je een supermarkt moeten opzetten. Als dit niet mogelijk is zal je jezelf moeten afvragen of de AH gewoon één van de, of beste supermarktketens is. Mocht dit ook niet tot de mogelijkheden behoren dan is het volgende de oplossing.
    Dit is je denkvermogen. [—–]
    Dit moet je denkvermogen zijn [——————————]
    Mocht het bestaansrecht van deze blog puur ‘media uitlokken’ zijn, dan neem ik aardig wat zaken terug maar is het doel alsnog vaag of niet iets om uren in te steken.

  13. March 16, 2010 at 06:19

    I am so mystified by the Nederlandse criticisms here. Who would possibly have any reason to defend AH, other than to say “it’s not just AH, my Dirk is just as bad” (a totally valid point)? Or is this anonymous hating just a preview of the up-and-coming Wilders-style nationalist pride we have to look forward to?

  14. 15 Martin
    March 16, 2010 at 08:43

    Wat een stemingsmakerij op deze website! Ik zie alleen maar slecht onderbouwde suggestieve en subjectieve haatargumenten. Je bent vrij om niet naar de AH te gaan en je bent ook niet verplicht om de producten af te nemen. Al verkopen ze de producten voor astronomische bedragen. Dan ga je toch niet!? Als er iets onwettigs gebeurt moeten ze vervolgt worden, maar dat is nu net iets wat even niet lukt. Misschien opereren ze op het randje, maar ik blijf bij mijn punt. Ga lekker ergens anders shoppen! En dat punt van het teruggestuurde brood is helemaal triest want dat wordt gerecycled (zelfs de kruimels uit de opvangbak van de snijmachines) zodat het oude brood terugkomt in nieuwe producten. Dat noemen we duurzaam ondernemen. Bij de gemiddelde bomenknuffelaar die hier zijn haat loopt te spuien over AH, zou duurzaam ondernemen toch goed moeten scoren.

    En veel succes met het vinden van winkelketens:
    waar ze niet discrimineren op leeftijd.
    waar de schappen altijd vol zijn.

  15. 16 Serge
    March 16, 2010 at 10:49

    Gewoon lekker doorgaan met spugen op de Appie. Ga voor de grap eens naar AH in Almere Buiten, je ergert je groen en geel:

    – altijd 40 man die schappen staat te vullen op Burger King snelheid; traaaag
    – een ongelovelijk kabaal in de winkel
    – altijd snoeikoud
    – veel producten niet op voorraad terwijl er altijd 40 man staat te vullen
    – altijd vulkarren in het gangpad
    – veel over datum producten in de schappen

    groet,

    Serge

  16. March 16, 2010 at 12:29

    Wat een kneus ben jij zeg. Heb je echt niets beters te doen dan deze onzin te spuien? Voor mensen als jij hebben ze de Lidl en Jumbo bedacht. Veel plezier daar.

  17. 18 Aernout
    March 16, 2010 at 13:12

    Ahold heeft grofweg twee soorten supers.
    1) 100% eigendom Ahold
    2) Franchise ondernemers.

    In de supermarkten van de franchise ondernemers is het meestal goed geregeld. Het zijn nl zelfstandig ondernemers en die passen op de kleintjes.. hun eigen kleintjes. Ze werken uren en uren , maar in vrijwel alle gevallen ziet het er tiptop uit in ide zaken.

    De puinhoop ontstaat daar waar Ahold zelf het management uitvoert. Het lijstje top 10 slechtst draaiende AH’s zijn allemaal volledig eigendom van Ahold en staat er een zetbaas op de vloer.

    Vaak handhaaft Ahold deze supers zodat concurrenten niet deze m2 kunnen overnemen. Ze zijn doodsbenauwd om winkelruimte af te staan aan clubs als Jumbo en Dirk, maar ook aan andere spelers als Lidl and Aldi.

    Vraag bij de zaken waar u ernstige tekortkomeningen zconstateert maar eens of de winkel eigendom van Ahold is ipv een Fanchise ondernemer.

    Als tip: mocht u echt willen dat zaken veranderen, neem dan niet alleen fotos van lege vakken of rommel, maar vooral ook foto’s met datum en tijdstempel van bederfelijke producten die over datum zijn. en publiceer die, en stuur een kopie naar de voedsel en waren autoriteit. Reken maar dat men in Zaandam veranderingen in die betreffende super doorvoert.

    • 19 Onno
      April 25, 2010 at 14:21

      Ik heb weer wat foto’s van filiaal Sarphatistraat (bij de molen) Kan ik die uploaden?
      Teringzooi in de winkel, scholieren die naar elkaar staan te schreeuwen (ik heb het over het personeel) en niemand te bekennen die leiding geeft.
      Wil je een slecht humeur krijgen? Ga hier boodschappen doen!
      Albert Hein, deze stad verdient een betere supermarkt!

  18. 20 jaap
    March 16, 2010 at 14:26

    GAST, je zeikt egt te veel, wrm ga je naar de ah om foto’s te maken en dan zeiken?

  19. 21 Jd
    March 16, 2010 at 15:49

    En wat helemaal kut is, is dat ze bij mij in de buurt NOOIT maar dan ook NOOIT AH-Huismerk bier kan halen (2 euro nogwat) en dat ik dus ALTIJD moet kiezen voor een of ander hip merk (4 a 5 euro). Ik wil gewoon goedkoop dronken worden. Ik woonde eerst naast een andere appie en die had het altijd, vraag me vaak af of ze het gewoon expres niet verkopen zodat ze elke dag 200 euri extra van de studenten kunnen pikken,

    Jd

  20. 22 Michel
    March 16, 2010 at 17:17

    Sorry mensen maar ik moet even me klaagzang kwijt wat er vandaag gebeurde in de AH in Utrecht. Een vriendin en ik staan voor de zuivelproducten om te kijken wat we wilden kopen. Ondertussen lopen er 2 vakkenvullers achter ons langs en beginnen ze praten ‘kanker dit kanker dat’. Daarna pakt 1 van die vakkenvullers zijn kar die een meter naast ons stond en zegt tegen ons ‘mag ik erbij’ waarop hij de kar zodanig voor ons probeert te duwen dat wij achteruit moeten. Hierop zegt hij ‘ja werk gaat voor he, dat weet je’. Gezellig de AH..

  21. 23 Daniël
    March 16, 2010 at 17:23

    Ik vind dit een beetje een zielige blog, wat probeer je precies te bereiken?
    Ik werk zelf in de Albert Heijn, en de dingen die ik op de fotos heb gezien moet je bij ons niet proberen, dus dat is zegmaar niet standaard. Elke winkel heeft wel eens een slordige medewerker die maar wat aankloot. En die fotos over lege schappen in een nieuwe AH zijn toch niet zo raar? Het is een níéuwe AH, veel dingen moeten nog aankomen, het is niet zo dat ze het in het magazijn hebben staan, maar niet vullen om jou te pesten.
    en als laatste: als een klant mij of een collega van mij vraagt om een product wat niet in de schappen staat, en wij in het magazijn gaan kijken, word er echt in het magazijn gekeken of het er staat.

    wat je suggereert is vaak onzin.

  22. March 17, 2010 at 02:34

    I’ve been there. Not a fan but there are other stores like that, just better maintained.

  23. 25 Sebastiaan
    March 17, 2010 at 08:15

    Je bent gewoon zielig. Laat me raden, niet genoeg air miles ofzo? Zielig ventje.

  24. 26 janjan
    March 17, 2010 at 18:51

    Waarom alles in het engels? Net of er iemand van buiten nederland deze blog leest!
    Jammer dat je de albert heijn niet kan waarderen, want ze verkopen er toch echt veel goede/kwalitatieve producten!

  25. 27 M
    March 22, 2010 at 15:27

    I was at the AH in Arnhem last week and bought a few items which were on Aanbieding (in other words, items I wouldn’t normally buy such as the 2e gratis brown bread; I normally buy the Pain Madelaine etc.).

    I put my Bonus card on the casher as always and entering my pin code/packing up my stuff. He told me the amount, it didn’t seem quite right so I took my Bonus card, held it up and asked him if he had scanned it. He said “Yes”. Didn’t give me a receipt. Someone else took over the counter, I asked her for a receipt instead. She gave it to me, I packed up my stuff and completely forgot to look at it until I went home.

    As you can guess, he did not scan my Bonus card and outright LIED to me even when I asked him if he did!

    I’m lucky I live close to a few supermarkets so I do have other options.

  26. 28 Frederieke
    March 26, 2010 at 14:52

    Van werk naar huis fiets ik langs liefst 5 Albert Heijns. Geen één heeft een fatsoenlijk aanbod. Een uitverkocht product is echt niet erg, maar als je een zak sla wilt, wordt het wel lastig er één te pakken als er gewoonweg geen sla is. En dan hebben we het dus over een tijdstip van 4-5 uur ´s middags. Veel van deze winkels lopen inkomsten mis, en het is jammer dat hier een aantal AH medewerkers kinderachtige opmerkingen maken over het feit dat het allemaal niet zo erg is. Ik zou ze best eens op mijn route willen meenemen langs alle AH´s die ik tegenkom, zodat die schellen eens van hun ogen vallen. Albert Heijn is weer op weg naar dezelfde inzinking als in 2003, en als consumenten hierover hun bezorgdheid naar buiten brengen, reageren Ah-medewerkers als door een adder gebeten.

    Gewoon doorgaan mensen! Je baan staat op de tocht, en deze site brengt dat goed in beeld.

    • 29 Erp
      April 2, 2010 at 12:24

      Baan staat op de tocht??? Geen supermarkt maakt zo veel winst als AH dus alleen de banen van concurrenten staan op de tocht…

  27. 30 Ilah
    April 1, 2010 at 14:35

    Actually after C1000, Albert Heijn is sooooooo much better but is it no way even close to Asda, which is a crap supermarket in The UK. GOD I MISS SAINSBURYS!!!!!!! C1000 doesn’t sell any fresh food because usually it’s decomposing and has lots of green mould growing all over it. The staff in my local C1000 are really friendly though and are happy to change any really mouldy veg for veg that is only slightly wrinkley. And, and you can only buy C1000 products now which is of the lowest of the low.

    I hate Dutch supermarkets point, the lack of variety, quality, customer service it’s like they haven’t moved out of the 1950’s. Poland has better supermarkets. No I’m not joking it’s true, they do, along with the rest of Eastern Europe. Tescos is very active in the region as well as Carrefour and they have big, well stocked supermarkets with carparks, yes that’s right carparks and are usually located somewhere sensible, ie not in the middle of a shopping centre where you have to drag your muntje fuelled shopping trolley 10 mins down the street to your car and back again. Well sensible that is!

    And don’t get me started on that idiotic football card furory. I mean you think the AH would have learned after the last time they did it. Apparently learning isn’t part of their process.

  28. 31 Erp
    April 2, 2010 at 12:28

    I forgot about this site but, coming back to it, I will really bookmark it for future laughter. It is striking to see the Lumpenproletariat of people that come here and spew their guts over something as trivial as supermarket density… Pathetic. But do continue and just remember that all supermarkets in The Netherlands are crap, because they sell what they want you to buy, it’s not the other way around. If you really feel like shopping is such a nightmare, why do you retards don’t order your groceries online like everyone else that doesn’t want to waste time shopping?

  29. 32 Pannekoek
    April 25, 2010 at 00:42

    Een gefrustreerde AH-medewerker die ontslagen is en nu zijn gram probeert te halen met onjuistheden? Hahaha, dream on.

  30. 33 Onno
    April 25, 2010 at 14:31

    Waarom de meeste commentaren hier in het Engels zijn ontgaat me.
    In ELK Europees land zijn de supermarkten beter dan in Nederland.
    Maar dat komt omdat Nederlanders minder om voedselkwaliteit geven. Dit zal niet veranderen. Maar waarom moeten we genoegen nemen met reeksen winkels waar een sfeer heerst alsof het NIEMAND iets kan schelen dat… daar gaan we weer:

    alle mandjes naast de kassa’s staan en niet bij de ingang van de winkel
    de cassières niet groeten
    de paden vol staan met dozen en vakkenvul-materiaal
    de vakkenvullers vooral met elkaar aan het kletsen zijn
    de vakkenvullers geen enkele beleefdheid tonen

    In een supermarkt wil je rust, orde en wellevendheid, AH-Amsterdam heeft iets van een jungle.

  31. May 9, 2010 at 11:36

    ‘But what now’ vraag je je af…

    Misschien kun je wat doen door concreet aktie te ondernemen tegen de dominantie en inkoopmacht van Albert Heijn/Ahold.

    Bijvoorbeeld door het verspreiden van de aktieoproep van HSUS gericht tegen de zeehondenjacht in Canada waaraan AH indirekt bijdraagt (zie: http://www.supermacht.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=286&Itemid=1).

    Of – als je een organisatie vertegenwoordigt – door deel te nemen aan de uitwisseling met vertegenwoordigers van Amerikaanse tomatenplukkers die veel te weinig betaald krijgen voor hun werk door dochterbedrijven van Ahold in de VS. Zij komen morgen naar Amsterdam om “contacten te versterken met organisaties die aan de slag willen met ketenverantwoordelijkheid, fatsoenlijke lonen en het activeren van de onderkant van de keten”. Voor een uitnodiging, zie: http://www.supermacht.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=285&Itemid=1

    En wat je verder kunt doen, is door wantoestanden binnen de Albert Heijn-winkels en -distributiecentra door te geven aan Supermacht.nl. En ook als het gaat onaanvaaardbare zaken waarmee de toeleveranciers van AH/Ahold krijgen te maken. Supermacht kan deze zaken (desgewenst anoniem doorgeven aan belangenorganisaties die er mee aan de slag kunnen, of er desgewenst over publiceren.

  32. May 24, 2010 at 17:25

    Het is wel waar dat er bijna alleen maar AH’s zijn bij mij in Mokum, ze zijn vaak wel 7 dagen in week open tot 9 uur ‘s avonds. Goed personeel is moeilijk te vinden, de jeugd van nu is nou eenmaal verrot. Dit komt vooral door wanbeleid van overheden.
    Als ik in Duitsland naar een supermarkt ga b.v. de “Real” sta ik echt te kijken, het is groot, schoon, praktisch en vooral goedkoop (30% goedkoper) beleefd personeel die niet te jong zijn en redelijk betaald krijgen.
    Maar ik woon niet in Duitsland maar ik woon in Amsterdam, en dus moet ik maar naar AH. Het verschild per filiaal hoe het managent te werk gaat, ik heb gelukkig keuze uit zeker 5 AH’s in mijn buurt. Die bij de molen is inderdaad niet top, maar mij nemen ze nooit in de zeik, daar hebben ze de ballen niet voor, ik ben niet makkelijk.
    Haat is niet goed, kijk eerst naar jezelf en dan naar een ander.
    Zadman

  33. May 31, 2010 at 18:36

    Well, ah have useful advice for customers who may not be familiar with exotic items like … vegetables:
    http://www.autresdirections.co.uk/pblog/index.php?showimage=32

  34. May 31, 2010 at 18:39

    Well, ah have useful advie for customers who may not be familiar with exotic items like … vegetables:
    http://www.autresdirections.co.uk/pblog/index.php?showimage=33

  35. 38 gerben
    June 22, 2010 at 21:58

    Wat mensen hier niet schijnen te beseffen is de omzet druk per m2 die de winkels in Amsterdam te verwerken krijgen. Wat dit betekend veel klanten weinig meters. Een voorbeeld Een winkel van 650m2 draait in amsterdam 300.000 per week met 30.000 klanten per week. Mensen in Amsterdam doen dus iedere dag boodschappen terwijl ze in de provincie in het weekend voor de hele week boodschappen doen. EEn winkel van 650m2 draait gemiddeld 125.000 landelijk waardoor het dus ook makkelijk is om de winkel schoon en vol te houden. En aangezien de meeste AH’s dus niet in amsterdam staan is het management hier ook niet op ingericht.

    Laat het helder Albert Heijn kan met dit probleem niet omgaan maar ook alle supermarkten in amsterdam staan leeg en zijn vies.

  36. 39 Paul
    July 3, 2010 at 09:59

    Ik heb nog een ‘leuke’ fotoserie (2009/2010) van de totale chaos in AH (Joodenbreestraat, Amsterdam) in de aanbieding. Kan ik die uploaden of doormailen?

  37. 40 Ik
    August 28, 2010 at 10:41

    Mij godt wat een slegt neederlandts deeze site, ik kan het beina niet lesen zo slechtdt, ik veroordel je tot diuzent jaar trug naar sgool.

    Serieus, een beetje kankeren op een winkel, terwijl je zelf nog niet één zin in fatsoenlijk Nederlands uit kan poepen? Allochtoon zeker?

  38. 41 Koen
    September 23, 2010 at 00:39

    Goh, zou dat misschien iets te maken hebben met het feit dat in Nederland de boodschappen gemiddeld genomen veel goedkoper zijn dan elders in Europa?

    AH in de grote steden (A’dam, Den Haag etc) is vaak wat rommelig maar voor de rest is het vaak een verademing om er te komen. Ga zo door daar in Zaandam!

  39. 42 Cat
    October 3, 2010 at 13:26

    Saw this. Mice in AH. An old video, but I don’t think the hygiene standards have improved. I no longer shop at AH.

  40. January 4, 2011 at 16:23

    Great site. I’m not surprised at AH reaction. It’s the equivalent of sticking their fingers in their ears and singling very loudly.

  41. 44 Agnieszka
    March 28, 2011 at 17:49

    And yet still the biggest problem for me is that they don’t accept any international card (like Visa or MasterCard) and every time I go shopping I need to take care that I have cash on me….


Leave a Reply

